Γραφείο Γενικού Πρωτοκόλλου
Το γραφείο Γενικού Πρωτοκόλλου μεριμνά για την παραλαβή και διεκπεραίωση της πάσης φύσης αλληλογραφίας της Επιχείρησης. Στις αρμοδιότητές του γραφείου είναι :
- Η επιμέλεια καταχώρησης της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας στα βιβλία πρωτοκόλλου και προβαίνει στην αρχειοθέτηση των εγγράφων αυτών ώστε να είναι εύκολη η εξεύρεση της σειράς των εγγράφων που αναφέρονται στο κάθε θέμα.
- Η διανομή των εισερχόμενων εγγράφων, αφού αυτά έχουν χαρακτηρισθεί και πρωτοκολληθεί, στα αρμόδια τμήματα για τις δικές τους ενέργειες.
- Η διαχείριση του γενικού αρχείου αλληλογραφίας της επιχείρησης.